Wednesday, January 16, 2013

Disebalik MASP 2012

Mungkin ramai yang tidak mengetahui cerita-cerita di belakang tabir MASP 2012..... semuanya hanya akan menjadi ingatan dan kenangan MASP yang pertama.... 1. Red Carpet ini adalah milik Palm Beach Resort yang kalau disewa paling murah pun bayarannya RM600.00, tapi setelah deal dengan Cawangan Polis.....dapat gak pakai Free.
2.Kereta Mercedez SA97U Milik Dato Bashir menjadi mangsa pusing2 untuk membawa para artis ke red karpet walau pun ada yang sudah sampai di tangga red carpet. 3.Penyampai ada yang bertukar di saat akhir, kerana beberapa sebab. Dan ada penyampai yang hanya berdiri sebagai model pakaian. 4.Kebanyakkan Sukarelawan melaram pakaian baru dan majoritinya membeli di Kota Kinabalu dan khabarnya ada yang mencecah RM1000
5.Ada beberapa orang Sukarelawan yang akhirnya menyerah diri rela menjadi petugas gara-gara susah hendak mencari pakaian yang menepati Tema. 6.Floor Manager-Chom terpaksa memegang soket wayar ketika Parigi Band membuat persembahan. Begitu juga Ketua Krew, Baney terpaksa pegang lampu untuk pancaran terbaik. 7.Walaupun majoriti krew bertugas penat selepas bertugas mengendali Program Imam Muda Qaryah, akan tetapi semua itu diketapikan untuk menjayakan MASP2012 8.Ada beberapa Calon yang terlepas Red Karpet oleh kerana persiapan bab Make-up mengambil masa yang cukup lama. 9.Sound Sistem malam itu, untuk muzik iringan penyampai dan penerima anugerah cuma menggunakan muzik dari Ipad. 10.Banner yang dibuat untuk Backdrop telah salah dicetak oleh pihak pembekal dan akhirnya terpaksa digunakan juga akhirnya.

No comments:

Labuan Negeriku.....

Labuan Negeriku.....
pandangan bandar Labuan